Bergoglio jako světapán
Poznámka: Nekorigovaný automatický překlad pro rychlou informaci
Pondělí 12. dubna 2021
Dne 4. dubna zaslal Bergoglio dopis účastníkům jarního zasedání Světové banky a Mezinárodního měnového fondu, které se v současné době koná online od 5. do 11. dubna v souvislosti s „oživením“ po krizi vyvolané COVID- 19. Dopis byl doručen prostřednictvím karty. Peter Turkson, prefekt dikastéria Svatého stolce na podporu integrálního lidského rozvoje. Papež požaduje , aby byla implementována „ nová “, „ inkluzivní a udržitelná “ řešení , zejména prostřednictvím vytvoření nebo „ rekonstituce “ institucí „ globální správy “. Pokud to opravdu není jakýsi „ velký reset “, k čemu se papež František dovolává elity světové finance jsou něco velmi podobného.
Připomínáme, že Světová banka a MMF vždy patřily k institucím v čele těch, které prosazují globalistické požadavky a kontrolu populace v rozvojových zemích jako podmínku pomoci poskytované jim prostřednictvím antikoncepce a propagandy plánování rodiny. A co skutečnost, že Světová banka ve svých oficiálních dokumentech podporuje legální potraty ?
Obnova se nevrátí do normálu
Původní text dopisuje v angličtině a nezdá se, že by oficiální překlady byly provedeny Svatým stolcem; což opět ukazuje, jak Bergoglio podporuje a prosazuje model obnovy, který zdaleka nevrací k normálu, vyžaduje nadnárodní řešení problémů naší doby, kterými jsou problémy navržené mezinárodními institucemi, technokratickými loby a šířené médii jediného myšlení. Mezi rozvinutými argumenty existuje kromě pandemie COVID-19 také ekologická degradace, ztráta biologické rozmanitosti, nerovnosti, dluh severu k jihu, solidarita s očkováním. Řešení: ekonomická solidarita, rovnost, začlenění, udržitelný rozvoj, splácení ekologického dluhu rozvinutými zeměmi, „kultura setkání“. V praxi, podle Bergogliové vize, staré národní systémy nejsou v současnosti schopny najít efektivní cestu do budoucnosti; což navíc již uvedl ve své encykliceVšichni bratři [ viz ].
Velká nepřítomnost, Nejsvětější Trojice a Nášeho Pán Ježíše Krista. Způsob uvedený v dopise není nic jiného než závazek saolidarity, který neznamená skutky charity nebo velkorysosti, ale strukturální plán na ekonomické, sociální a finanční úrovni v globálním měřítku.
Globalistická agenda
Bohužel to není poprvé, co rušivá globalistická agenda vstoupila do papežských dokumentů. Práva jednotlivých národů jsou překročena - a tedy i jejich svrchovanost - vzhledem k tomu, že jsou zpochybňovány mezinárodní předpisy, nové pravomoci nadnárodních politických a finančních institucí ve službách zjevně dobrých nebo velkorysých cílů, ale v podstatě více než diskutabilních.
Ježíš však nebyl uprchlík, nebyl socialista, nebyl přerozdělovačem sociálního státu. V Bibli není ani slovo, které by podporovalo vynucené přerozdělování bohatství politickými úřady a vládami. Písmo svaté naznačuje, neukládá, být individuálně a odpovědně, velkorysí duchové, starat se o rodinu a souseda, pěstovat laskavost duše a vnášet do svého života morální hodnoty. Ale všechno umožňuje pouze milost - které odpovídá naše spolupráce - a souvisí se zakládající a neustálou orientací na Boha, a ne s případy globalistických mincí, ovoce teologie osvobození konjugované s osvícenskými pseudohodnotami!
A opět o zrušení soukromého vlastnictví
Jako důkaz vatikánského kolektivistického obratu politické povahy existují i slova, která zazněla včera, 11. dubna, během mše slavené v kostele Santo Spirito v Sassii u příležitosti svátku Božího milosrdenství: majetek „ není komunismus, je to křesťanství v jeho čistém stavu “. V komentáři k úryvku ze Skutků apoštolů, ve kterém „ nikdo nepovažoval jeho majetek za to, co mu patří, ale mezi nimi bylo všechno běžné “, vysvětluje Bergoglio: „ Učedníci„ milosrdní “se stali milosrdnými “. „Pro ně se„ sdílení pozemských statků zdálo přirozeným důsledkem. Text poté říká, že nikdo z nich nebyl v nouzi “.
Již v listopadu loňského roku na adresu soudců z Ameriky a Afriky, kteří se zabývají sociálními právy, hovořil o soukromém vlastnictví a skutečnosti, že jeho právo „ není nedotknutelné “, přičemž uvedl, že je nutné vybudovat „ novou sociální spravedlnost vycházející z předpokladu že křesťanská tradice nikdy neuznávala právo na soukromé vlastnictví jako absolutní a nedotknutelné “a vždy místo toho zdůrazňovala„ jeho sociální funkci “.
I tato myšlenka již byla vyhlášena v encyklice „ Bratři všichni “. A Bergoglio neopomenul citovat ani Pavla VI. A Jana Pavla II. S tím, že „ právo na soukromé vlastnictví lze považovat pouze za sekundární přirozené právo odvozené od principu univerzálního určení vytvořeného zboží, což má velmi konkrétní důsledky , což se musí odrazit na fungování společnosti “.
Podívejme se ale, co v tomto ohledu skutečně řekl Jan Pavel II.:
Stejně jako odpor proti soukromému vlastnictví. Člověk ve skutečnosti postrádá něco, co může „říci své“ a možnost vydělávat si na živobytí svou iniciativou, závisí na sociálním stroji a na těch, kteří jej ovládají: což mu mnohem obtížněji uznává jeho důstojnost osoby a brání v cestě k vytvoření autentického lidského společenství. “(EncyklikaCentesimus annus , 1991
Globální solidarita a oddlužení
Vrátíme-li se k dopisu ze 4. dubna, opět máme dojem, že křesťanské ctnosti byly požehnány: manipulace s pojmy jako „ univerzální společné dobro “, „ dluh„směrem k nejchudším - což je hlavně otázka individuální odpovědnosti za zdravou regulaci trhů - není samo o sobě diskutabilní, ale stane se tak, když je jejím provedením pověřeno instituce, které systematicky podporují kulturu smrti ve všech jejích podobách a zvláště když k jeho proklamovanému zániku dochází na úkor soukromého vlastnictví nahrazeného blahobytem státu a na úkor osobní svobody, což činí sociální distancování strukturální, tj. transformaci společnosti podle parametrů nejzlověstnějšího nelidského aspektu kapitalismu konjugovaného s statistický komunismus až do krajního odcizení vztahů mezi muži s bezprecedentní sociální kontrolou.
Stručně řečeno, jak zdůrazňuje čtenář, zopakoval: a) redukci evangelia na efektivní slogany, které mají být vhozeny do jídla nezkušeným lidem a profesionálním manipulátorům, jako jsou novináři; b) získávání nepřiměřených, nepřiměřených a vůbec ne nutných srovnání, zejména politicko-ideologického typu; c) nechránit každý křesťanský koncept před riziky nepochopení, omezení, nedorozumění a vykořisťování na každé straně obvodu pravdy, kterou zachovává, a systematicky ji opakuje ve všech veřejných záležitostech; nedělá nic jiného, než zvyšuje zmatek a živí nedorozumění, která, bohužel, do té míry, do jaké je zdůrazněna politická / sociální sféra křesťanství, doprovázená silným utopickým nábojem a sociálně-politickou sporností, nedělají nic jiného než řídit
Je to abstraktnost odkazů a neurčitost / neurčitost, ne-li absence konceptů, s nimiž jsou vyjádřeny křesťanské principy, které nás nasávají do realit ovládaných myšlenkami a úmysly, které jsou pro katolické myšlení nadbytečné. To je přesně to, co dělá ten, kdo sedí na Petrově trůnu ...
Významné zapojení
Jsou to právě velké nadace a mega společnosti zapojené do nového provozního horizontu společnosti Bergoglio, které podporují kontrolu populace a prosazování „inkluzivních“ práv, ať už jde o migranty nebo „LGBT“, u nichž hrozí, že se stanou novým základním kamenem všech vztahů; a je to síla peněz, která jim slouží jako páka. Pokud v současném světě existuje „struktura“ hříchu, pak je tu, a ve stále se zvyšujících omezeních týkajících se úrovně individuálního a sociálního každodenního života v národních sférách.
Dalším prvkem, který je třeba v dnešní situaci, který se zřejmě zrychluje směrem k „ velkému resetu “, požadovanému velikány tohoto světa, od OSN po Světové ekonomické fórum , považovat vznik Číny, notoricky komunistické a pronásledovatele náboženství, zejména katolické církve [ viz ].
Na prvním formálním setkání Great Reset, které se konalo počátkem roku 2021, Xi Jinping promluvil jako první a je těžké uvěřit, že to byl výsledek náhody. A neméně důležitá je skutečnost, že Shaolin Yang, generální ředitel a vedoucí správy čínské bankovní skupiny, je na vrcholu Světové banky, který „vykonával funkce generálního ředitele mezinárodní ekonomické a finanční spolupráce v čínských financích A v této funkci byl odpovědný za bilaterální vztahy Číny a její spolupráci s mezinárodními finančními institucemi “[ zde ].
Je třeba poznamenat, že v čele MMF stojí Kristalina Georgieva, jedna z předních osobností globalismu a mezi prvními osobnostmi, které podporují Velký reset spolu s Klausem Schwabem ze Světového ekonomického fóra od loňského června. Jeho myšlenka: použít „skutečně masivní fiskální páku“ k podpoře jediného „zeleného“ průmyslu (kdo určuje, co to je a s jakými kritérii?) V globálním plánu obnovy za účelem efektivního přepracování světové ekonomické rovnováhy tím, že přiměje selhání velkého počtu tradičních průmyslových odvětví a snížení národních ekonomik. A to také drastickým zvýšením „zvláštních práv čerpání“ MMF, aby mohl zdvojnásobit svoji schopnost vkládat finanční prostředky do světové ekonomiky,zde ].
Anti-Covid vakcína pro všechny a ekologická přeměna
Proto je Bergoglio s nimi v souladu také s ohledem na to, že kromě podpory mezinárodního a jednotného šíření prostředků k léčbě Covid-19 a boje s ním bez ohledu na modlářství vakcín, jako je domácí péče s odpovídajícími protokoly založenými na nových zkušenostech, žádá očkování pro všechny . Bez ohledu na eticky pochybné procesy, kterými se řídí výzkum a dokonce i výroba většiny antikovidských „vakcín“, z nichž některé jsou morálně znečištěny použitím plodových buněk produkovaných potraty. Ale i kdyby tomu tak nebylo, jsou to identifikovatelné léky - spíše než vakcíny ve správném smyslu termínu - jako genové terapienejsou dostatečně otestováni, kteří používají občany jako lidská morčata poprvé v historii medicíny [ viz mnoho otázek na toto téma].
Ale vše je přijato a povoleno, pokud jde o zelenou, inkluzivní a podpůrnou ekonomiku: ekologická konverze, kterou nás zaplavil svými revolučními encyklikami, která se v dotyčném dopise stává: „ Budoucnost, ve které jsou finance k dispozici společného dobra, kde jsou ve středu zranitelní a marginalizovaní lidé a kde se staráme o Zemi, náš společný domov ... “. Kde společným domovem již není Kristova církev, ale planeta a příroda, nějakým způsobem zbožštěné. Nemůžeme zde vyvolat hanebnost Pachamamy s přílohami a spojit se [ zde - zde ] a nenechat se znovu zděšit a ptát se sami sebe, kdy a kam až ...?
Závěry
Jako křesťané a katolíci můžeme sdílet pouze veškeré obavy a pobídky týkající se ochrany přírody a starat se o stvoření, které - pamatujme - na historii spásy se týká hlavně člověka jako stvoření „racionální bytosti“ . Ekologie je tedy hodnota; ale podřízen tomu, že celé stvoření - a člověk na prvním místě - je nařízeno na Stvořiteli. A je to člověk, který se podílí na božsko-lidském vykupitelském jednání Krista Pána v Jeho církvi a skrze něj. Jedinou realitou, která umožňuje autentickou léčbu, která není humanitárním dobrovolnictvím, ale které předchází a je založena na působení chvály a vděčnosti, které v Kristu vidí
Navíc pro křesťana převládá nad všemi ekologie člověka, jako je respekt k přirozené morálce. Co disconcerts ekologické encykliku a všechna další slova a činy je adaptace na intelektuální a vědecké módy a - potěšit svět - hluboký kázání o přírodě , který není ve výlučné pravomoci papeže, spíše než na Supernature který je jeho výlučná kompetence.
Je zřejmé, že poslání církve se neomezuje pouze na řád milosti, a tedy na nadpřirozeno, ale musí upřednostňovat její vtělení do individuálních a kolektivních dějin. „Bergogliovi doktríně“ chybí jasné a zřetelné potvrzení nadřazenosti Krista Pána s ohledem na každou přirozenou a nadpřirozenou realitu a nelze si pomoci, ale zdůraznit přebytek humanismu v globalistickém klíči spíše než ve zdravém křesťanském humanismu .
Je to pro nás problém. Mnozí tleskají, aniž by si to uvědomovali, natolik se ztratilo spojení s metafyzikou, že se jí nelze vyhnout, jinak vládne antropocentrizmus. Není to však nic jiného než leitmotiv koncilu a jeho hanebných aplikací modernistického ražení mincí, zpočátku měkkých a nyní se projevujících ve všech jejich účincích, v crescendu disolutorské revoluce, namísto organického prohlubování a vývoje v posteli tradice. , což není nehybnost. Je to růst, ale ve stejné linii, ve stejném směru, ve stejném smyslu, bez trhání, plodný krví kořenů, která nebyla popřena.
Bylo by načase, aby Bergoglio přestal ohlašovat čistě horizontálním způsobem světskou spásu, ale ohlašovat Krista Pána, který zemřel na kříži a vstal z mrtvých pro věčnou spásu těch, kteří ho znají a vítají skrze Jeho církev, Jeho mystické tělo, Mater et Magistra není globalistická instituce mezi mnoha.
Maria Guarini, 12. dubna 2021
Výročí Panny Marie Zjevení - Tre Fontane